TravelMate escribi贸:Per cert, els diners que s'han invertit en les obres de l'Aeroport han eixit de la Generalitat, no de la Diputaci贸 Porvincial.
I, s铆 a milers de persones encara se'ls deu l'ajuda d'acc茅s a la VPO, gent que est脿 (com en el meu cas) a l'atur.
Supose que igual eres una persona amb la vida solucionada, no ho s茅, per貌 no saps quina 茅s la sensaci贸 d'impot猫ncia quan sent a Carlos Fabra i a Paquito Camps dir les barbaritats que diuen i, m茅s encara quan els seus palmers els aplaudeixen.
En el de la inutilitat i mala despesa de l'aeroport estic d'acord amb tu, Travel.
sobretot perqu猫 s'escuden en el turisme i al turista no cal facilitar-li l'AMB QUE VENIR (en principi) sin贸 PER QUE VENIR.
Ja poden enganxar AVE,s i obrir Aeroports, que si no s'ofereix alguna cosa... tot in煤til.
I, dit a莽貌, pense que Castell贸 tamb茅 es mereix un experiment: si han provat amb Terra Mitica, amb la f贸rmula Uno...
doncs que proven amb Castell贸 l'aeroport. Que, possiblement, eixir脿 igual de malament que Terra *Mitica, per貌 que es malgaste tamb茅 ac铆.
D'altra banda, ni tinc la vida solucionada ni em fa gr脿cia gens del tema. Per貌 et faig una pregunta:
-Si s'abandona (o no s'haguera fet) l'Aeroport... 驴 Ja estarien solucionats els problemes de l'atur, de l'acc茅s a la VPO o de l'assist猫ncia m猫dica domicili脿ria ?.
Si la resposta 茅s NO, a a莽貌 se li crida: d-i-m-a-g-o-g-i-a.
(*) I que conste que no ho dic per tu, que em mereixes tot el respecte.
Una salutaci贸.