TravelMate escribió:Per cert, els diners que s'han invertit en les obres de l'Aeroport han eixit de la Generalitat, no de la Diputació Porvincial.
I, sí a milers de persones encara se'ls deu l'ajuda d'accés a la VPO, gent que està (com en el meu cas) a l'atur.
Supose que igual eres una persona amb la vida solucionada, no ho sé, però no saps quina és la sensació d'impotència quan sent a Carlos Fabra i a Paquito Camps dir les barbaritats que diuen i, més encara quan els seus palmers els aplaudeixen.
En el de la inutilitat i mala despesa de l'aeroport estic d'acord amb tu, Travel.
sobretot perquè s'escuden en el turisme i al turista no cal facilitar-li l'AMB QUE VENIR (en principi) sinó PER QUE VENIR.
Ja poden enganxar AVE,s i obrir Aeroports, que si no s'ofereix alguna cosa... tot inútil.
I, dit açò, pense que Castelló també es mereix un experiment: si han provat amb Terra Mitica, amb la fórmula Uno...
doncs que proven amb Castelló l'aeroport. Que, possiblement, eixirà igual de malament que Terra *Mitica, però que es malgaste també ací.
D'altra banda, ni tinc la vida solucionada ni em fa gràcia gens del tema. Però et faig una pregunta:
-Si s'abandona (o no s'haguera fet) l'Aeroport... ¿ Ja estarien solucionats els problemes de l'atur, de l'accés a la VPO o de l'assistència mèdica domiciliària ?.
Si la resposta és NO, a açò se li crida: d-i-m-a-g-o-g-i-a.
(*) I que conste que no ho dic per tu, que em mereixes tot el respecte.
Una salutació.